2010. szeptember 27., hétfő

Új ágy

Végre meg van az új ágyunk:)

A gyerekeink születése előtt volt saját hálószobánk és fantasztikus francia ágyunk. Ahogy megszülettek és kezdtek cseperedni egyre nagyobb gondot okozott az éjszakai alvás. Soha egyik reggel sem ébredtem ugyanott. Mindent kipróbáltunk, hogy a gyerekek együtt alszanak velünk, a két gyerek alszik egymással stb...
Semmi sem vált be egésszen a tavalyi évig, amikor is a két gyerkőc már 12 és 10 évesek lettek. A Balázsnak vettünk egy magasított ágyat a Boginak pedig igazi lányos ágyat. Mind a kettőjüknek van saját szobája, nem túl nagy de ennek az lett a kára, hogy nekünk a nappaliban kellett egy kanapén aludni. Sajnos nem egy hiper szuper kanapét kell elképzelni és ezt a hátunk igen megsínylette.
A múlt héten nagyon olcsón tudtunk megvenni egy 160*200cm-es matracot és az Ikeában találtunk hozzá ezt az ágykeretet.
Nagyon jó volt az éjjel rajta aludni
MALM ágykeret

6 megjegyzés:

  1. Bizony a jó ágy nagyon sokat számít, főleg a hátnak...nekün is hasonló van. De ez most hova került? A nappaliban maradt?

    VálaszTörlés
  2. A nappaliban van az ágy de ha lesz egy kis időm teszek fel saját fényképet. Második éjszaka is nagyon kényelmes volt.

    VálaszTörlés
  3. A mi dupla ágyunkban nekem kényelmetlen matrac:( De valami bődület az áruk, így marad egyelőre. Télen külön alszunk a férjemmel, valamelyikünk átmegy a studióba ahova nyáron vendégek jönnek. Én ott nagyon szeretem, tavaly én "laktam" ott, de az idén megint a férjem hadiszállása. Ő csak aludni jár be, de nekem nagyon jó volt tavaly, külön kis világom volt, ahova lusták voltak a fiúk bejönni zavarni:) Az idén jobb így, mert én fél 7-kor kell keljek a gyerekkel, férjem 9-ig szokott durmolni, nem zavarom.

    VálaszTörlés
  4. Ági, nekünk is ugyanaz a probléma, évek óta készülünk új matracot venni a dupla ágyba, de valami mindig fontosabb. A hátam meg már bemondta az unalmast, rettenetesen fáj minden reggel.
    Egyébként mi is népvándorlunk éjszakánként, sosem ott kelünk, ahol feküdtünk. Most épp a kicsi az ügyeletes átmászkáló, aztán hol én, hol apa költözik át az ő ágyába, amikor ő megjelenik. Megmondom őszintén, én szívesen megyek, mert ott kényelmesebb a matrac :DDD

    VálaszTörlés
  5. Nekünk most nagyon bejött árban, azért adtam be a derekam (12000 Ft a matrac+ 43000Ft ágykeret ágyráccsal)álmomban sem gondolta, hogy ennyiből kijön.

    VálaszTörlés
  6. De vajon jó matrac lesz? Én sokszor látok jó árban itt-ott de nem merek belevágni, már annyira el van minden komplikálva, bármibe fogunk előtte napokig tanulmányozni kell a kapcsolatos dolgokat..:(

    VálaszTörlés