2012. július 5., csütörtök

áprilisban történt

velünk még nagyon sok dolog amiről eddig nem is írtam.
Húsvétkor nagyon rossz idő volt éppen ezért itthon voltunk, mondjuk Sanyi dolgozott is húsvét hétfőn.
Nagyon szeretek kreatív dolgokkal foglalkozni és húsvét vasárnap reggelre kis családomnak készítettem kis meglepetést.

Mivel én nem eszek tojást immár három éve de a családom nagyon szereti készítettem nekik egy kis csodát.
Történt még egy születésnap utólagos megünneplése is. Boglárkánk március 26-án volt 15 éves és ezt a neves eseményt is áprilisban ünnepeltük meg. Íme pár fotó róla:

A macskánk továbbra is őrült dög, hogy lehet így aludni?
Aztán szép lassan kitavaszodott és a kertünkben gyönyörűen virágzott minden.

A tulipánok a kedvenceim, de hát a "menyasszonyi ruhába öltözött" szilva fa sem utolsó.

Az egyik legnagyobb eseményt hagytam a végére, amúgy is hó végén történt. Boglárka tovább jutott a megyei nyelvtanversenybe amit Biatorbágyon rendeztek meg. Ott a megmérettetésen Pest megye szinten a 15. helyezést érte el. Gratulálok Neki, nagyon büszke vagyok rá.
Erről is van pár képünk:
Hazafelé pedig a Biatorbágyi viadukt alatt haladtunk el, nem hagyhattuk ki.
és a legfontosabb hír, hogy hivatalosan is megkaptuk a papírt a felvételi eredményről, miszerint Dér Boglárkát az első helyen felvették a Veres Péter Gimnáziumba. Tehát szeptembertől ott folytatja tanulmányait. Gratulálunk pici lányom.

A hónap végén barátainknál töltöttünk pár napot Münchenben ami csodálatos volt, ezúton is köszönjük szépen a szíves vendéglátást:)
nem szeretem a motorokat, de ezt elfogadnám:)
pittypang mező közepén 

készül a remek fotó
csúszik a nagy gyerek pedig nincs is hó

legközelebb talán be is jutunk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése