2012. július 26., csütörtök

nem minden nap tökéletes...

...ahogy  a mai sem:(

Reggel korán keltem, mert a számítógépen kellett dolgoznom, azonban szembe kellett néznem egy problémával. Eltűnt egy csomó program róla. Pont egy hónapja az asztali számítógépünk ment tönkre és ma reggel a laptop is köhögött. Estére rendbe szedtük, de ma minden össze esküdött ellenünk.
- leszakadt a szárítókötél a mosott ruhával
- mobilomról nem tudtam hívást indítani és fogadni (kikapcsoltam és bekapcsolta újra jó volt)
- minden lámpa pirosra váltott és az összes töketlen autós előttem volt
- lekéstük a kompot Visegrádnál, így 1órát vártunk a következőre
stb...

- de az egész napot a gyerekeimmel tölthettem akiket imádok
- sikerült befejeznem egy számomra fontos dolgot, amit holnap megmutatok a másik blogomon
- valamint a Bogi szobájának egyik falát szépen megcsináltuk és elkezdtem lefesteni

tehát csak pozitívan állni a dolgokhoz



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése