2011. április 25., hétfő

Húsvét vasárnap

Szombat délelőtt ismét focimeccsre mentünk, Leányfalura. Sajnos a Balázs nem játszott az én kérésemre, mert nem volt jól. Fájt a torka és hőemelkedése volt. Azonban el kellett mennünk, mert sok gyerek elutazott és ha nincs meg a csapat, akkor jogosulatlanul jut előnyhöz az ellenfél.
Meccs után, itthon takarítottam még egy kicsit és összeszedtünk magunkat, hogy indulhassunk a telekre, ahol már vártak minket Anyósomék.
Délután 4 órára érkeztünk meg és ebéddel vártak, tehát elkezdődött  a zaba hétvége.
volt itt minden, sonka, tojás, stb...
Az idő gyönyörű volt és így fagyiztunk egyet Nagymaros legjobb cukrászdájában, de mielőtt elindultunk mindenkinek készítettem egy-egy frappét.
Édeske cukrászda a legjobb
Bogi nem jött velünk fagyizni, mert olvasni akart, így vittünk neki egy kis csirke raffaellót.
biztos finom volt, mert hamar bevágta
Éjszaka mindenki jól aludt, nem volt se hideg se meleg, pont amilyennek lennie kell. reggel ért bennünket a csalódás, mert elég hideg lett kint. Reggelizés után megint lesétáltunk a városba, de most egészen a Duna partig, ahol kacsáztak és fagyiztak a gyerekek és söröztek a felnőttek:-) én megint gyerek maradtam.
szépen virágba borult a környék 
jó lett volna ha süt egy kicsit a nap

2 megjegyzés:

  1. Jók a fotómontázsok! Várom azt a másik beszámolót is. :-)

    VálaszTörlés
  2. Rajta vagyok csak lassan megy a válogatás és mással is el vagyok foglalva:-)

    VálaszTörlés