2011. április 18., hétfő

szombat, vasárnap, hétfő

A párnapos müncheni kiruccanás után sajnos nagyon hamar visszapottyantunk a dolgos mindennapokba.
Szombat:  
Reggel 9-kor már Leányfalun voltuk, hogy a Balázs részt vehessen a heti meccsen ami most a Budakalász csapata volt aki pontveszteség nélkül vezeti a tabellát.
kapucipelés meccs után
Nagyon ügyesek voltak a fiúk 1-0-ra  nyertek Budakalász ellen. Miután hazavittem a Balázst gyorsan elmentem dolgozni és este 1/2 10 értem haza. Megnéztem az e-mailokat és bezuhantam az ágyba.

Vasárnap: 
Jó sokáig aludtunk és miután Boglárkát 12 órakor felvettük a templomnál elmentünk anyósomékhoz, mert már 2 hete nem láttak minket. Meséltünk nekik a fantasztikus kirándulásunkról ahol fantasztikus vendéglátásban volt részünk fantasztikus útitársakkal. Ott vettem észre, hogy az Allianz Arénáról is csináltunk közeli kivilágított képet, de csak telefonnal.
2011.04.08 esti felvétel
Elég későn értünk haza és rájöttem, hogy nagyon hamar eltelt a szabadnapom.

Hétfő:
Reggeli koránkelés után Sanyit elvittem a Határ útra , ma ott kezdett dolgozni, utána anyukámat elkísértem a Belgyógyászatra, felülvizsgálatra ahol most is jó eredményeket kapott.
17 órakor elindultam a munkából hazafelé és itthon gyorsan csináltam egy nagyon finom frappét, amit Anditól tanultam.
finom  volt
Hát ennyi most rólunk, dolgozok még két napot és készülök utána a tavaszi nagytakarításra, aminek Húsvétra készen kell lennie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése