2010. november 14., vasárnap

Fantasztikus vasárnap

Ma reggel 9-kor hatalmas élményben volt részünk. ilyen élményem volt már egyszer, valamikor 12 évesen a vidámparkban, ugyanis gokartozni voltunk családilag.
Régebbről kezdeném a történetet, ugyanis márciusban kaptam egy feldobox ajándékot egy munka helyi megmérettetésen.
Ez a csomag lett az enyém. Nagyon sokáig tanakodtunk, hogy milyen programot is válasszunk ki a 60-ból. Olyat szerettem volna ahova mind a négyen elmehetünk, viszont Sanyi nagy álma egy ejtőernyős tandem ugrás, de az ebben a csomagban nem volt. Így maradt egy kötél pályás kaland park családilag, ez a lehetőség akkor dőlt dugába, amikor a fiam áprilisban eltörte a kezét, ugyanis április közepétől 2 hónapig el volt tiltva minden sporttól.
Sokáig nem foglalkoztunk ezzel az ajándékkal, minden nap ránéztünk, mert nem raktam el a szekrénybe nehogy a lejárata után jusson eszünkbe. Múlthéten elő is vettem és gondoltuk, most már mehetünk a kaland parkba. Amikor kerestem benne telefon számot az időpont egyeztetéshez akkor láttam, hogy ez a program október végéig él, így gyorsan mást kerestünk. Ekkor találtunk egy fedettpályás gokart pályát ahol be lehetett váltani a mi ajándékunkat.
A program tartalmaz 7 menetet a pályán. ezt úgy osztottuk meg, hogy a gyerekek és Sanyi ment 2-2 kört én pedig egyet. Mindenki nagyon élvezte, már a beöltözés szenzációs volt.

Bogi még sisak nélkül

Balázs már sisakban
Sanyi is készülődik
Balázs rajtra készen
Sanyi és Bogi is várja a rajtot
itt pedig a nagy felnőtt hasít
 Mindannyian nagyon élveztük a száguldozást, sajnos a képek rossz minőségűek, mert a fényképezőnkbe rossz elemet hoztam el otthonról, úgyhogy telefonnal csináltam ezt a pár képet. Kicsit később felteszem a mért körök idejét is, mert kinyomtatták azt is nekünk. Felejthetetlen élmény volt ez az egész családnak.

2 megjegyzés:

  1. nagyon vagány lehetett, nekünk ezek a családi kis szórakozások nagyon hiányzanak, itt nincs lehetőség semmi ilyen trendi dologra!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt, de ha csak úgy eszembe jutna mondjuk elmenni gokartozni, nem biztos, hogy megtenném, mert nem olcsó mulatság:-(

    VálaszTörlés