2010. november 11., csütörtök

Vérvétel

Ezen a héten hétfőn reggel végre sikerült eljutnom  vérvételre. Minden galiba nélkül (alig látszik a helye) 4 fiola vért sikerült levenni tőlem, bár mikor kiléptem a teremből majdnem hasra dobtam magam, mert megbotlottam a küszöbben.
Szerdán reggel visszamentem az orvoshoz és az eredmény szerintem nagyon jó lett. Már csak az ldl koleszterinem csillagos de még a normál koleszterinemet nem tudtam csillagmentesíteni. Ami nagyon meglepett, hogy csillagos lett a süllyedésem is. A dokim is kérdezte mi lehet az oka, de ahogy belenézett a torkomba rögtön mondta, hogy még mindig van egy kis felülfertőzés. Sajnos az arcüregemben is érzem a fájdalmat reggelente. Próbálok kamillázni esténként, de a napközbeni légkondi és a huzat nem segíti elő a gyógyulásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése