2010. november 4., csütörtök

Újra itt

Sok időre eltűntem, de sajnos a technika ördöge állta utamat.
Egy rosszindulatú vírus vagy féreg fészkelte be magát a blogomba és ha belépés nélkül nyitottam meg akkor egyszerűen nem hagyta, hogy akár elolvassam a blogom. Nagyon idegesített és ezért az összes nem blogspot által ajánlott kiegészítőket le kellett törölnöm. Nagyon elkeseredtem és kedvem sem volt még olvasni sem, de ma, ha minden igaz megoldódott a gond és holnap már tudok írni, ugyanis lesz mit

4 megjegyzés:

  1. Szia Évi!
    Örülök, hogy rendben visszaértél és a géped is jó. Én ma Krinya blogjára mentem rá és akkor jött be hozzám vírus onnan, az oldalt rögtön be is zárta nekem a vírusvédőm és a vírust is kiszűrte. Szóval blogspot körökben kering valami úgy néz ki.

    VálaszTörlés
  2. Tudsz nekünk segíteni? Mert Krinya blogjában is ez az izé (malware) van, lehet, hogy ő nem is érzékeli, de nekem nem nyílik többé meg a blogja, mert azt írja ki, ha megnyitom, bejön a gépemre ez a valami. Mit lehet ezzel csinálni?

    VálaszTörlés
  3. Mostmár tudom olvasni Krinya blogját. Amúgy én úgy írtottam ki, hogy mindent amit html kóddal kell a tervezésnél beírni azt letöröltem és így eltünt rögtön a figyelmeztetés. Én szoktam úgy rálépni az oldalamra, hogy nem mindig jelentkezek be ha éppen valakitől olvasni szeretnék valamit és pont ez volt a szerencsém, mert rögtön láttam, hogy van valami vírusom valahol.

    VálaszTörlés
  4. Szerencsére hosszas kutakodás után kiszűrte a gugli, hogy a legutolsó hozzászólásban lehetett a hiba. A figyelmeztetés sajnos még nem tűnt el, mert ahhoz kell állítólag pár nap, amire a gugli megerősíti, hogy tényleg tiszta a gép (mondjuk ahhoz egy nap is elég volt, hogy tiltólistára vegye, no comment), de én már be tudok lépni gond nélkül :))

    VálaszTörlés