2010. november 13., szombat

Mozgalmas napom

Nagyon szeretek itthon lenni két egybefüggő napon. Olyankor sokmindent tudok csinálni. Ma például kifestettem a wc-nket és kifestettem a konyhának azt a részét ahol a mélyhűtő volt.
Délre miután a focis fiúk hazatértek főztem brokkolit és krokettet sütöttem a sütőben, valamint halrudakat serpenyőben. Gyorsan ettünk és elmentünk a bricoba, hogy megnézzük a munkalapot a konyhába, ki is választottuk, jövő héten meg is vesszük. Szeretnék már képeket felrakni a konyháról, de még olyan kis csufika így, majd ha kész lesz teljesen, ahogy én szeretném:-)
Miután kiválasztottuk mit is akarunk elindultunk az ikeába. Már megint nagyon sokan voltak, ilyenkor utálok vásárolni, amúgy sem szeretek, hisz minden nap egy hipermarketben töltöm munkaóráimat.
Gyorsan végigrohantunk és azt vettük meg amit szeretnénk.
 2 méter anyagot a Boginak a szekrényére, valamint egy piros 160*200 méteres gumis lepedőt az ágyunkra, ezt a méretet sehol nem kaptam eddig. Itt nem látszik, de nagyon jól fog mutatni, ha kész lesz.

Láttunk egy nagyon jó képet is a falunkra amiért nagyon vágyakozunk, lehet, hogy a Jézuska elhozza nekünk:-)

1 megjegyzés:

  1. Ilyen 160x200 cm-s Spannbettuch (piros) pont most van a Lidl-ben. Ha hétfőn még lesz, vegyek neked egyet??? De más színben is vannak. Itt gyakran lehet kapni 90-100, 140, 160x200 -as mértekben.

    VálaszTörlés