2012. május 25., péntek

védőnő

Szerdán védőnőnél voltam, több mint 1 és fél órán keresztűl. Mindent átbeszéltünk és ami meglepett, hogy magas lett a vérnyomásom és egy kortyocska kávét sem ihatok meg csokit sem ehetek és csakis zöld tea lehet a teám.
Annyi javulás azért mutatkozik már most, hogy védőnői látogatásom után itthon mértem többször is vérnyomást és a 120 körüli értékre lötte be magát minden alkalommal. Elképzelhető, hogy fehérköpeny szindrómám van (jót röhögtem rajta) de van benne valami, mert amikor a védőnő közelített felém az eszközzel akkor már éreztem, hogy kúszik fölfelé a vérnyomásom és egy pillanatra a fejem is elkezdett fájni. Innentől kezdve minden reggel és este valamint majd ha már nem dolgozom akkor napközben is méregetem a vérnyomásom.
Amúgy most a 9.hétben vagyok és jövő héten aktuális lesz egy ultrahang vizsgálat.

most ekkorka lehet picurkánk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése