2014. július 18., péntek

eredmény

Május első hetétől próbálok paleolit életmódot folytatni. Nem eszek azóta semmiféle tejterméket, kenyérfélét, rizst, krumplit, tésztát és cukros italokat sem iszok. Ennek most már kézzelfogható eredménye is van. Pontosan 6 kg-ot fogytam azóta.
Azonban nem a mérlegen állva érzem magam a legjobban, hanem amikor a kollégák és ismerősök megjegyzik, hogy "de sokat fogytam".
Jobb is lehetne az eredmény, ha a futást is olyan lelkesen folytatnám mint az elején elkezdtem, de sajnos nagyon megerőltettem a térdem és most várom a gyógyulást (már jól van a lábam, csak erőt kell venni újra magamon).

Most vállon veregetem magam és folytatom tovább ahogy eddig.

1 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy nagyon! Én egy hétnél tovább nem bírnám ki ezek nélkül a termékek nélkül, sajnos nincs ilyen erős önmegtartóztatásom.

    VálaszTörlés