2010. december 30., csütörtök

Karácsony és névnap

Sok-sok éve dolgoztam utoljára december 24-én, hát az idén felújítottam ezt a jó szokásomat és dolgozhattam. Szerencsére nem kellett sokáig maradnom, mert alig volt vásárló az áruházban így hazamehettem dél körül. Jobbanmondva anyósomékért mentem, mert minden évben együtt ünnepelünk nálunk. Fura volt, hisz eddig én serénykedtem otthon az utolsó pillanatig, most ezt a szerepet a gyerekeink töltötték be, mert Sanyinak is dolgoznia kellett 14 óráig.
Szerencsére hamar összeszedtem a családot és repültünk haza a kis szorgos családunkhoz.
Tudom, hogy nagyok a gyerekeim, de igazából most döbbentem rá. A wc takarításon a kád suvickláson, na meg a mosogatáson kívül amiket előző nap megcsináltam olyan ünnepi hangulatot és tisztaságot , rendet raktak mindenhol, hogy le a kalappal előttük. Gyönyörűen feldíszítették a fát is.

két fát is díszítettek:-)
Így tehát a mi családunkban december 24-én 14 30-kor kezdte az ünneplést. Kaptam szép virágcsokrot és finom kókuszos édességet. A délután hamar eltelt, hisz vártuk a Jézuskát, hogy hozza az ajándékokat. Nagy csodálkozásunkra nem a Jézuska hanem a lappföldi mikulás és segítője az egyik krampusz osztotta ki az ajándékokat, nagyon vicces és megható volt egyben.

szegény öreg mikulás éppen olvassa kié is az ajándék

nagyon bájosak
Ajándékosztás után jöhetett a vacsora ami igazán fenséges menüsor volt.
Töltött hús, töltött káposzta, morgóhal, laposhal ponty és tonhal. Csináltam hozzá salátát és krumpli rokettet.
... és most jöhetnek a képek:


hiszen ez egy psp, de jó:-)
a leánykánk is biztos jógyerek volt, hisz ez az ő ajándékhalma
Bogi a virágommal
én és a vacsorám
karácsonyi party családilag

Ezúton kívánok Mindenkinek Kellemes ünnepeket és nagyon Boldog Új Évet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése