2011. január 7., péntek

Két ünnep között, na meg a szilveszter

December 25-én apósomék hazamentek így négyesben töltöttük a karácsonyi ünnepeket. Rengeteg kajánk volt, sok süti és rágcsa (chips és pogácsa). Estére csirkemellből készítettem gyros vacsorát.
Nagyon finom volt
Lefényképeztem még a virágomat ami szépen kinyílt
Valamint, Sanyi szereti a különleges söröket és csináltam egy kompozíciót az  ajándékáról amit a gyerekektől és anyósától kapott.

mind a kétfajta sör nagyon finom volt
December 26-án nem történt semmi különös. Sokat pihentünk, ebédre töltött káposztát ettünk és vacsorára már semmit, mert szinte kipukkadtunk a háromnapi zabálás után.
December 27 és 28-án a gyerekek otthon voltak anyukámékkal, mert mi mind a ketten dolgoztunk.
December 29-én munka után vacsorázni voltunk kettesben Sanyival. Egy ajándékba kapott feldobox csomagot használtunk fel.
A Mongolian barbecue éttermet választottuk és szerencsére nem csalódtunk. Előételt és italt hoztak a pincérek az asztalunkhoz és utána válogattunk a pácolt húsok közül amit megsüttettünk, zárásként pedig volt egy kis desszert is. Este 9 órára már haza is jöttünk, olyan hamar jóllaktunk.
December 30-án este 9-ig dolgoztam. A tavalyi évben ez volt az utolsó munkanapom.
December 31-én Sanyi dolgozott délután 2-ig. Délelőtt a gyerekekkel kitakarítottunk valamint venni kellet Balázsnak egy cipőt, mert a másik nagyon hamar beázik:-(
Délután kettő után Sanyival együtt négyesben elmentünk anyósomékhoz ahol Boldog Újévet Kívántunk nekik, mert most nem velünk ünnepeltek.
Délutánra már otthon is voltunk. Gyorsan előkészítettük az ebédlőt és magunkat is kicsinosítottuk.

gyerekpezsgők a gyerekeknek
családi fényképezkedés
családi virsli vacsora
Sokáig nem maradtunk ébren, de éjfélkor koccintottunk és átléptünk a 2011-es évbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése