2011. január 9., vasárnap

Szombat

Pénteken és szombaton szabadnapos voltam. Nagyon szeretek itthon lenni, főleg akkor ha a családom is szabad.
Most egy olyan helyzetbe kerültünk, hogy már nem csak én dolgozok szombaton hanem Sanyi is. Ezen a héten pont úgy jött ki, hogy én itthon tudtam lenni, ő meg nem, de sebaj:-)
Reggel viszonylag korán magunkhoz tértünk a gyerekekkel. Ők megcsinálták a leckéjüket és régi dédelgetett álmom vállhat valóra, ugyanis elkezdtem tanítani őket a francia nyelvre. Nem tudom mi lesz belőle, de próbálkozunk.
Miután minden lecke és tanulnivalón túl voltunk takarítottunk egy kicsit és természetesen főztünk: mézes, tejszines csirkemell lett rízzsel.
Nagyon finom volt, hamar el is fogyott, receptet le fogom írni, mert saját szerkesztés.
ahogy készült
kedvenc teám, most, hogy próbálkozom a kávéról leszokni:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése