2011. január 29., szombat

Új nap, új életforma

Napok óta kavarog a fejemben, hogy diétázni, fogyókúrázni kellene már megint. Sajnos a kílók csak úgy csúsznak fölfelé, de lefelé nem nagyon szeretnek. 3 napja úgy döntöttem, hogy káposztaleves kúrát csinálok és akkor csak elindul valami. Sajnos most éjszakára már annyira kifáradtam, hogy kénytelen vagyok abbahagyni, de nem a diétát:-)
Ma reggel odakészítettem egy élesztőnélküli kenyeret teljeskiőrléső tönkölybúzából.
Száműzök minden cukrot az életemből és próbálok csak a délelőtt folyamán szénhidrátot fogyasztani.
Beindítom a mozgást is. Mindjárt neki is látok tornázni is csak még emésztem a reggelimet ami ez volt:-)

teljeskiörlésű kenyér, jégsaláta, olajbogyó, feta sajt és csipkebogyó tea cukor nélkül:-)



Tegnap ezt találtam és úgy gondoltam kezdetnek jó lesz testmozgásnak.

Mindenkinek szép napot

Megsült az első élesztőmentes kenyerem is

nem néz ki rosszul és finom is:-)

1 megjegyzés:

  1. Megcsináltam az összes részét kb 40 percig mozogtam, nagyon jó volt.

    Mára teljesítettem amit előírtam magamnak

    VálaszTörlés