2010. december 15., szerda

Boszorkányság

14 éve amikor állapotos voltam a lányunkkal, nagyon rosszul éreztem magam. Semmi nem maradt meg bennem és a terhességem első 3 hónapjában csak fogytam. Sokat feküdtem, mert akkor nem volt hányingerem és így jobban éreztem magam. Ezeknek a rosszulléteknek az oka a savtúltengés volt ílletve nagymértékű tejallergia kialakulása. Negyedik hónaptól minden reggel megszabadultam a felesleges gyomorsavtól és nem ettem tejterméket és hipp-hopp már jól is voltam.
A mai beírásom nem is igazából erről szól, hanem akkoriban így nem tudtam volna dolgozni és betegállományban voltam otthon. Nem is lett volna ajánlatos , mert egy fotólaborban dolgoztam  ahol nagyon sok vegyszer volt ami nem biztos, hogy jót lett volna a gyerek fejlődésének.
A nyakamba szakadt rengeteg szabadidőmet olvasásra fordítottam, hisz sokat feküdtem, ott pedig nem sok lehetőség van az idő elütésére. Felfedeztem egy könyvsorozatot (47 részből áll) és teljesen rákkatantam.

Margit Sandemo
A norvég írónő, akinek a lelkében végtelenül sok történet született.

 Könyveit 37 millió példányban adták el eddig. A „Jéghegyek Népe” egyedül 25 millió példányban kelt el. Tizenegy országban ismerik. Tizenhat kísérlet történt a „Jéghegyek Népe” megfilmesítésére, illetve TV-sorozattá alakítására. Norvégiában musical készült mind a Jéghegyek népéből, mind a Boszorkánymesterből.

Ez a sorozat egy családregény több évszázadra visszamenőleg, persze boszorkánysággal, varázslással, gyógyítással és történelemmel megfűszerezve. Könnyed pihentető olvasmány. Nagyon jó volt olvasni akkor a terhességem alatt és bele sem gondoltam abba, hogy esetleg a már pocakomba lévő gyermekem is megfertőződhet az olvasás és a boszorkányos történetekkel.
Mostanában gondolkoztam csak el ezen a dolgon, mert a lányom rengeteget olvas és nagyon vonza minden dolog ami misztikus. Szeretném, ha ezt a sorozatot is elolvasná egyszer, de még szerintem korai lenne neki, mert rengeteg benne a nyílt szexualitás.
Amúgy újból elővettem az első köteteket és nagyon jó újraolvasni. Hihetetlen módon megnyugtat és feltölt energiával.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése