2013. január 15., kedd

Januári mindennapok


  • Január első hétvégéjén unokatesómék voltak nálunk látogatóba, így a január 6-án esedékes karácsonyfa leszedése eltolódott. Annyira azért nem mert következő hétvégén leszedtük az összes karácsonyi dekorációt a lakásban. Kicsit kopasznak érzem de ennek így kell lennie.
  • A gyerekek is belevetették magukat a januári hajtásba, mert most van a félévi bizonyítvány zárás. Bogi és Balázs is bele adott anyait-apait a javításba (úgy néz ki sikerült nekik).
  • Tegnap reggel 1/2 5-re mentem dolgozni így kimaradtam a nagy hólapátolásból (csak annyit kellett, hogy a kocsiból kilássak, mert még nem volt sok hó). Viszont ma reggelre jócskán kikaptam a nagy munkát. Nem elég, hogy sok esett de közben olvadt is és nagyon nehéz lett így az ellapátolása.
  • Tehát megérdemeltem egy nagy bögre gőzölgő teát amit már meg is ittam.


itt találtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése