2013. január 22., kedd

3. hét és a 4. hét eleje

Próbálom magam rendszerre szoktatni az ígéretemhez híven. A másik blogomon minden nap készítek képet és hellyel közzel aznap vagy kicsit később sikerül is feltenni. Itt pedig ha máshogy nem megy heti rendszerességgel írok.
Ez történt a múlt héten:

  • tavalyról még maradt egy pár nap szabim és itthon voltam 4 napot és még itthon vagyok most is:). 
  • csütörtökön találkoztam barátnőmmel aki itthon töltött pár napot (Németországban lakik). Nagyon jól sikerült kis csajos este volt. Bár plazáztunk kényszerből amit egyikünk sem nagyon szeret, de kint mocsok egy idő volt. Vacsoráztunk is hármasban (három csaj) és jókat röhögtünk. Nagyon jól éreztem magam, remélem lesz még egy pár ilyen délután, este:)
  • péntekre nem terveztem sok mindent, csak pihenni akartam, de nem nagyon jött össze, mert Balázs kicsit meghűlt így megígértem neki, hogy érte megyek az előkészítőre. Persze hamarabb értem oda mint ahogy ő végzett így ültem a kocsiba és néztem, hogy esik a hó.


  • Miután átfagyva hazaértünk Boglárka megkért, hogy este mozi után hozzam őket haza, mert sokáig tart a film (este 10). Persze, hogy értük mentem és most is sokat kellett várnom a kocsiba (az a fránya pontosságom). Még 3 másik lányt is elhoztam akik a közelünkben laknak.
  • Szombaton felvételit írt a Balázs így őt vittük illetve vártunk rá 2 órát. addig a Margitszigeten sétáltunk. Felvételi után elmentünk a mamáékhoz ebédre és apát ott vártuk meg. Nagyon finom volt a kaja. Marhahús leves és rántott húsi rizibizivel, utána pedig olyan jót aludtam, hogy még a nyálam is kicsordult. 
  • Vasárnap semmittevős napunk volt, bár reggelire egy csoda dolgot készítettem a családnak (én nem ettem belőle, mert nem eszem tojást).

aztán még sütöttem egy sütit kókuszreszelékből és sajna sok tojás kell bele, így annyira nem tett jót nekem, de amúgy nagyon finom volt.

itt még a sütőben sül

már megkóstoltam, nagyon finom volt
 délutáni hangulatfotó:)
a földön tanulnak (minek íróasztal?)
  • hétfőn sajnos temetésre kellett mennem, egyik kolléganőmnek súlyos betegségben meghalt a férje.
  • ma kedden végre itthon vagyok és a takarításon, és sütés főzésen kívül csak a blogomat írom:)




 ma reggel készültek, kettőt már be is nyomtam belőlük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése