2013. október 3., csütörtök

az elmúlt héten történt


  • elhatároztam, hogy bezárom a blogomat és csak meghívóval lehet olvasni, már akit érdekel, már össze is írtam a mail címeket, de még várok egy hetet a zárással
  • elkezdtem többet fényképezni (na nem tökéletes képeket, csak a dokumentáció miatt)
  • kedden megörökítettem a Suzuki színes mivoltát
jobb első sárhányó piros, első lökhárító szürke lett
  • pénteken a lányom suli után mosott egy adagot (szuper meglepi)
és még ki is teregetett
  • szombaton tojást sütöttünk szalonnával és meglepi vacsorával vártak este 10 órakor
én csak a hagymás szalonnából ettem
csirke szuvlaki krumplipürével
  • vasárnap Nagymarosról apósommal elhoztuk a nyári termést (sok sok befőttet)
a csomagok harmada még lecipelésre vár

már minden bepakolva és a hátsóülés is tele van csomagokkal (befőttekkel)



1 megjegyzés:

  1. Úristen, jó nehéz kaja este 10-kor :-) És a Suzuki most ilyen színpompás is marad?

    VálaszTörlés