2011. augusztus 29., hétfő

vasárnap

Nagyon nem jól kezdődött számomra  a tegnapi nap. Korán keltem, mert grillezéshez készülődtünk. Barátaink jöttek volna hozzánk, ez már a harmadik időpont volt. Mindig az időjárás húzta keresztbe a közös sütögetést. Most sem valósult meg sajnos, de most az én hibámból. Délelőtt olyan hányás és hasmenés jött rám (hascsikarással, olyan, hogy még a víz is levert, ja és lavorral a kezemben ültem a wc-n). Minden erőm elhagyott és fogalmam nincs honnan jött úgy mint derült égből a villámcsapás. Egész délelőtt csak fetrengtem és senkit nem engedtem hosszabb időre a "kisház" közelébe, hogy nehogy véletlenül rohannom kelljen és nem tudok hova.
Mikor már nagyon nem láttam a végét, hogy mi lesz akkor felhívtam a barátainkat, hogy sztornó a mai napi sütés is. Nagyon sajnálom, mert jó lett volna már nem csak kutyafuttában dumálni.
Délután végre eszembe jutott, hogy ha a gyerekeknek használ a "smecta" nevezetű varázspor akkor nekem sem árthat és lássatok csodát, bevált. Késődélutáni "ebédre" már ehettem is a soron következő fogyókúrám menüjét (szénhidrát nap volt).
Amúgy már a héten hallottam a munkahelyemen, hogy ilyen hányás hasmenéses járvány kering, jó lenne nem beleesni megint.
Estére viszont, már voltam olyan jól, hogy bekötöttük a gyerekek összes tankönyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése