2011. augusztus 24., szerda

Hirtelen jött szabadság

Tegnap reggel kellett megvenni a gyerekek könyveit az iskolában. Reggel 8 órára mentünk és már 17.-ek voltunk. Hétfőn én jeleztem a munkahelyemen, hogy késni fogok, de gondoltam úgy fél órára és ehelyett pont 2 órát álltunk a sorba mire megkaptuk a könyveket. A főnökömnek jeleztem, hogy ha nem gond akkor maradnék szabin, és szerencsére maradhattam.
Ennek örömére kitakarítottam a számítógép sarkot (kicseréltük az asztalt is) és elkezdtük rendszerezni a dvd és cd-ket.
Nem kis munka, de megéri, amúgy a múlt héten IKEÁban jártunk és ott vettünk cd tartót.

ebből a sorozatból valót, nagyon tetszik



2 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a háttér, csak a főcímben változtasd meg a fehér szöveget, fehér alapon. Nagyon szorítok, hogy a fogyózás sikerüljön.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, már meg is változtattam a színét.
    Köszi, hogy szorítasz a fogyásomért:-)

    VálaszTörlés